20 Mart 2023
Very Good Girl'ün küresel başarısının ardından, bu yıl Carolina Herrera yeni kokusu Very Good Girl Glam’ın piyasaya sürülmesiyle birlikte göz kamaştırmaya devam ediyor. Sürdürülebilir kaynaklı bileşenler ve benzersiz yeni ekstraksiyon süreçleriyle sınırları zorlayan Very Good Girl Glam, korkusuz ve ışıl ışıl görüntüsüyle cesur bir Parfum formunda kadınlığın gücüne övgülerini sunuyor.
2016'daki ilk enkarnasyonundan bu yana, stiletto şeklindeki Good Girl flacon, sofistike kadını güçlendirmek için tasarlandı. Orijinal Very Good Girl kokusu koyu renk bir kırmızıyla yorumlanırken, Very Good Girl Glam için bu şehvetli renk tonu derinleştirildi, göz kamaştırıcı bir parıltıyla sarıldı ve onu her zamankinden daha rafine bir kadınlık alanının içerisine soktu. Parfümerler Quentin Bisch, Louise Turner ve Shyamala Maisondieu'nun, içgüdüsel seçimi olan vişne, kokuya parıldayan meyveli kırmızı bir üst nota yaratmak için hayal güçlerini ateşleyen göz alıcı bir detay oldu.
Very Good Girl'deki kuş üzümünün nemli floresansından sonra bu büyüleyici bir evrim. Quentin Bisch’e göre; “Vişnenin tonalitesi çok daha derin, çok daha yoğun”. “Görsel olarak bile, koyu kırmızı ve pembenin derin tonlarında parıldayan bir oyunla vişnenin gizemli ve cilalı bir yönü var”. Kadının doğasında var olan gücüyle derin bağları olan bu renk, deyim yerindeyse bomba etkisi yaratacak yepyeni bir yorum.
Bu derinlik, doğal vanilya kabuğunun grenli içinin birçok farklı duyu deneyimiyle geliştirilerek ve vanilya temel notası ile yoğunlaştırılarak elde edildi. Tatlı ve tuzlu zıtlıklar, ailedeki her kokunun ayrılmaz bir parçası olan Good Girl ikiliğinin adeta vücut bulmuş hali.
Bu derinlik, doğal vanilya kabuğunun grenli içinin birçok farklı duyu deneyimiyle geliştirilerek ve vanilya temel notası ile yoğunlaştırılarak elde edildi. Tatlı ve tuzlu zıtlıklar, ailedeki her kokunun ayrılmaz bir parçası olan Good Girl ikiliğinin adeta vücut bulmuş hali.
Bayan Herrera'nın ünlü sözünde olduğu gibi, koku görünmez bir aksesuar olarak düşünülmelidir. Very Good Girl Glam kullanan kadın kişiliği nedeniyle fark edilmekten korkmaz. Korkusuz, iddialı ve kendisini kokuyla ifade etme özgüvenine sahiptir. Bu cesur yeni kokunun kalbindeki gül özü de bunun açık bir ifadesi.
Konsantre gül suyu, Very Good Girl Glam'in gösterişli kalbini güçlendirmekle kalmıyor aynı zamanda onu bir Eau de Parfüm'den saf bir Parfüme yükseltiyor. Ve ilk kez yapılan özel bir hamleyle, kokunun arkasındaki ekip, aynı anda kendilerini yaratıcı bir şekilde ifade etmenin benzeri görülmemiş yollarını bulurken, özütleme sürecini de yeniden icat ediyor.
Zamanın modern ruhuna uygun olarak, parfümerler, normalde bertaraf edilecek olan gül suyunun özünü tekrar çıkartmayı başardılar, böylece sadece tamamen yeni bir çiçek tarlasının damıtılmasından tasarruf etmekle kalmadılar, aynı zamanda bambaşka bir çiçek tarlası da keşfettiler. Bu kokuda kullanılan Vetiver'e de yansıyan daha yeşil yollarda çalışmaya odaklanma, temel değerleri Vetiver'i büyütmenin ve hasat etmenin en etik yollarını bulurken aynı zamanda da Vetiver'i korurken Sourcing for Shared Value olarak adlandırılan program ile de daha yeşil yollar bulunuyor ve yerel eğitimi, altyapı ile destekleyerek arazide çalışan insanlara da koruma sağlanıyor. Tüm bunlar, Carolina Herrera'nın her daim nüfus ve dünya için en güzel ve en yeşil ürünü kullanmanın yollarını bulduğu çözümlerden sadece bazıları.
Good Girl karakterinin asiliğini temsil eden bu güçlü Parfüm'ün ana bileşenleri olan vişne, gül ve vanilyayı birbirine bağlayan yapısının köklerinde bir odunsuluk da var. Very Good Girl Glam, yaşama sevinci yayan, kendisi ve yaşadığı gezegen için ayağa kalkacak özgüvene sahip bir kadına bir övgüdür.
Carolina Herrera hakkında
Carolina Herrera, hayata renkli, neşeli ve kendinden emin yaklaşımıyla tanınan uluslararası bir moda ve güzellik evi. 1981 yılında Carolina Herrera tarafından
kuruldu. Aynı adı taşıyan markanın kapsamı giderek büyüdü ve şimdi kadın, erkek ve çocuklar için hazır giyim ve aksesuarların yanı sıra gelinlik, koku ve makyaj ürünlerini de içeriyor. Carolina Herrera evinin koku serüveni, 1988'de Carolina Herrera'nın ilk eau de parfum'unun piyasaya sürülmesiyle başladı. 1996 yılında, Bayan Herrera'nın kızı Carolina A. Herrera, 212'nin lansmanı için şirkete katıldı ve 2020'de Beauty Kreatif Direktörü rolüne atandı. Bugün, 20'den fazla kokudan oluşan bir bölüme liderlik ediyor. Dünya çapında 120'den fazla ülkede Herrera Confidential koleksiyonu, CH, Bad Boy ve son derece başarılı Good Girl ve 212 dahil ve aynı zamanda markanın ilk makyaj serisi Herrera Beauty'den de sorumlu. Özgün bir New York markası olan House of Herrera, üç çizgisiyle tanımlanıyor. Kreatif Direktör Wes Gordon tarafından yönetilen Carolina Herrera, New York tarzlarıyla öne çıkmaktan korkmayan, günümüzün korkusuz ve muhteşem kadınlarını bünyesinde barındırıyor. CH Carolina Herrera, moda ve güzelliğe cesur, enerjik ve özgür ruhlu bir yaklaşım sergiliyor. Son olarak, 212 Carolina Herrera, partiler ve paylaşılan deneyimler için yaşayan genç New Yorkluların taze enerjisiyle uyumlandı. Zarafeti asi bir dokunuşla kucaklaması ile tanınan markanın moda ve güzellik koleksiyonları, kurucusu Carolina Herrera'nın doğasında var olan ikonik stili ve zahmetsiz inceliğini yansıtıyor.