18 Nisan 2023
Carolina Herrera, kadının çiçeksiliğinin benzersiz ve pudramsı ifadesi ve zıtlıkların cüretkar patlaması Good Girl Blush Eau de Parfum’un lansmanıyla, çağdaş kadınsılığın çiçek açma keşfini devam ettiriyor. Good Girl hikayesinin bu yeni bölümü, zıtlıkların heyecan verici uyumunu anlatıyor: Alt notada tensel vanilyanın iki farklı özütünün enerjisi ve etkileyici gücü, Şakayık notasının pastel romantikliği, bunların kalbinde de parlak ve ışıklı Ylang Ylang’ın iki farklı kullanımı var.
Işıldayan güzellik
Karlie Kloss, Good Girl’ün yüzü olarak ve savunduğu tüm değerlerle bir kez daha
karşımızda. Kampanya için özel olarak tasarlanan göz kamaştırıcı pembe elbisesinin
içinde, ışık saçan enerjisi ve muzip gülüşüyle Good Girl Blush’ın zıtlıklarını
ve kaynağı sürdürülebilir içeriklerini kusursuz biçimde sergiliyor.
Dualite
ruhu, Good Girl karakterinin temelidir. Aynı anda duyusal ve güçlü, içgüdüsel
ve zeki, romantik ve kuvvetli olabilme kabiliyeti, her kadının iç dünyasının
kokusal bir ifadesidir. Bu yeni çalışmada, parfümör Quentin Bisch ve
arkadaşları Shyamala Maisondieu ve Christophe Raynaud ikonik Good Girl’ün
stiletto şişesinin görünümünden ilham aldı ve onu pastel pembe renginde ve dinamik
altın topukla yeniden yorumladı: “Bana bir anda Vanilya çekirdeğini düşündürdü.
Topuk ayakkabının bel kemiğidir. Ben de Vanilyayı kokunun bel kemiği olarak hayal
ettim.”
Aynı içeriğin
farklı özütlerini kullanmak, Good Girl’ün hikayesinin derinliklerine inmenin
ustalıklı bir yoluydu. Parfümörler yalnızca içeriklerin zıtlıklarını birbiriyle
çarpıştırarak ışıklı bir koku patlaması yaratmakla kalmadı, aynı zamanda her
bir içeriğin içindeki tamamlayıcı notaları yaratmanın bir yolunu da buldu. “Önceki
Good Girl’lerde vanilyanın gurme yönü üzerinde çalışmıştık, bu nedenle pudramsı
bir özüt ilave etmek pembemsiliği vurgulamanın ideal yoluydu,” diyor Quentin
Bisch. Ylang Ylang ile ilgili olarak ise şöyle bilgi veriyor: “Çiçeğin taç
yaprağı zaten ışıklı, Absolut ilavesiyle bu davetkar çiçeğin daha derin, insanı
daha uyuşturan ve şehvetli yönüyle oynama şansı bulduk.”
Görkemli Good
Girl Blush buketini Şakayık taç yaprağına benzer bir etkiyle buluşturmak için, parfümörler
ileri dönüştürülmüş gül suyu ile harmanlanmış sentetik moleküller kullandı. Doğal
Şakayığın kokusuna sadık kalınan bu teknik sayesinde, kokudaki nota tam çiçek
açma zamanındaki kokuyla eşdeğer hale geliyor, aynı zamanda da tende daha uzun
süre kalması sağlanmış oluyor.
Bu farklı
yönlerin simbiyotik oyunu içeriklerin dansına dönüşüyor. Kokunun kalbinin diğer
yarısı olan Ylang Ylang, parfümörler için orijinal Good Girl’de çok önemli bir rol
oynayan Çin Yasemininin doğal devamı niteliğinde. Good Girl serisindeki tüm kokular,
katıksız kuvvetiyle camı çatlatabilecek stilettonun şeklini alan, gücü
patlamaya hazır bir kadınsılığı barındırıyor ve beyaz Ylang Ylang parfüm
dünyasında Yaseminin egzotik kız kardeşi olarak anılıyor. Baharatsı yönleri de
olan baştan çıkarıcı ışığıyla uzun yolculukları ve kaçamak fantezilerini çağrıştırıyor:
Good Girl’ün parlak ışığını yayan yorumu.
Good Girl
Blush’ın içeriğindeki Vanilya ve Ylang Ylang Afrika’daki Madagaskar’dan ve Komor
Takımadalarından geliyor. Bu bile hem bu kıymetli içeriklerin parfüme dönüşene
kadar kat ettiği mesafeyi hem de yerel üreticilerin uzmanlığını hatırlatmanın
en iyi yolu. Bu tamamen vegan formül için Carolina Herrera parfüm sektörünün
liderlerinden Givaudan’ın ve onun Sourcing4Good sürdürülebilirlik programının
ortağı, bu sayede de eylemleriyle malzeme tedariki yapan işçileri doğrudan etkileyen
bir birlikteliğin, Good Girl Blush gibi bir kokuyu meydana getiren özütleme kaynaklarına
ve süreçlerine yatırım yapan bir müşterek çabanın parçası oldu.
Carolina
Herrera Hakkında
Carolina
Herrera hayata karşı sergilediği rengarenk, neşeli ve özgüvenli duruşuyla uluslararası
üne sahip bir güzellik ve moda evidir. 1981 yılında Carolina Herrera’nın kendi
adıyla kurduğu markanın ürün yelpazesinde kadın, erkek ve çocuklar için hazır giyim
(halihazırda Kreatif Direktör Wes Gordon yönetiminde) ve aksesuar, aynı zamanda
da gelinlik, parfüm ve makyaj ürünleri yer alır. Markanın parfüm serüveni Carolina
Herrera’nın 1988’deki ilk eau de parfum lansmanıyla başladı. Kızı Carolina A.
Herrera 1996 yılında 212’nin lansmanı için şirkete katıldı ve ardından Güzellik
Kreatif Direktörlüğüne getirildi. Parfüm bölümünde bugün, Herrera Confidential koleksiyonu,
Bad Boy ve çılgın bir başarıya imza atan Good Girl dahil, 120’den fazla ülkede
varlığını sürdüren 20 marka bulunmaktadır. Zarafeti boyun eğmez bir dokunuşla
kucaklamasıyla tanınan özbeöz New Yorklu markanın koleksiyonları, kurucusu
Carolina Herrera’nın ikonik stilini ve zahmetsiz sofistikasyonunu yansıtır.