22 Haziran 2023
15 yıl önce, Paco Rabanne zamanın ruhunu yakalayarak pişmanlık duymamacasına cüretkâr odunsu baharatlı bir karışımı, 1 Million’u çıkardı ve parfümde yeni bir geleceğe öncülük etti. 1 Million, arada geçen yıllarda birçok kez yeniden hayal edildi ve öncekinin yerine geçen her bir koku, çağdaş erkekliği bağlamsallaştırarak dünyanın her yerinde erkekleri en etkileyici ve göz alıcı benliklerini dışa vurmaya çağırdı.
Bu yıl, efsane yeniden hayal edildi ve kokunun sınırları 1 Million Royal parfümle bir kez daha zorlandı.
Erkeksi bir uyanışın karşılığı olarak, yeni 1 Million Royal toplumsal gelenek kurallarına meydan okuma ve cüretkârca –başka kimse olarak değil kendin olarak– yaşama gücü veriyor. Öz güveninizden güç alan Paco Rabanne, sizin için yaratıldı. Orijinal kokunun ardından geçen 15 yıl sonra yeni bir ikon doğuyor. 1 Million Royal krallığına girin. Hayata kendi bilginiz gibi hükmetme zamanı.
SARHOŞ EDİCİ BİR KARIŞIM
İÇİNDEKİ EN CÜRETKÂR SEN’E GÜÇ VERMEK İÇİN TASARLANDI
Dünyaca ünlü burunlar Quentin Bisch ve Christopher Raynaud’un ustalıkla tasarladığı bir bileşim olan 1 Million Royal, gücünü öz güveninizden alıyor. Bu cesur koku, pişmanlık duymadan olduğunuz gibi yaşayabileceğiniz daha yaratıcı ve özgür bir geleceğin katalizörü olarak tasarlandı.
1 Million Royal, ferah ve odunsu erkek parfümüne yeni ve heyecan verici bir yaklaşım sunuyor. Üst notalarda, lavantanın gücü başarıyı bir üst seviyeye çıkarmak için ihtişam katıyor. Orta notalarda, coşkulu sedir ağacı parlıyor. Son olarak alt notlarda erkekliğin karmaşıklığı, senin kadar çekici benzoinin şehvetli dokunuşuyla ortaya çıkıyor.
“1 Million Royal’in içinde, cömert miktarda Orpur™ Fransız lavanta yağı, Orpur™ Lavandin Abrialis yağı ve Orpur™ misk ada çayı yağı var. Bu aromatik kısım, daha önce 1 Million’da bulunmayan menekşe ve paçuli ile güçlendirilmiş etkili bir doğallık aşılıyor. Ayrıca, kokunun baharatlı notası muskattan, nadir doğal karabiber üçlüsüne dönüştü. Ardından 1 Million’un ikonik odunsu amber kokusunu daha modern odunsu kokularla ve şeker kamışından üretilen sürdürülebilir Ambrofix™ ile yeniden yazdık.” Quentin Bisch & Christopher Raynaud
1 MILLION MİRASINDAN YOLA
ÇIKTIK
GÜÇLÜ ERKEKLİĞİN BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ
Paco Rabanne adı, kurulduğu 1966 yılından beri estetiğin ötesine geçen ve öncü ruhu canlandıran fikirlerle özdeşleşti. Orijinal 1 Million Royal’den ilham alınan bu sonraki bölümde, kendi bildiğine göre yaşayan gösterişli bir erkeklik tanımlanıyor.
Şimdiye göre yeniden hayal edilen bir kokusal evrim olan 1 Million Royal, yeniden tasarlanan külçesini ve içindeki kokuyu yaratmak için La Maison’un ikonik kurallarıyla eşzamanlı olarak yaşıyor; canlılık ve enerjisini, görkemli kırmızı mücevherlerle birlikte altın ve metalik detaylarından alıyor.
‘1 Million’un 15. yıl dönümünü, modern ve şık bir 1 Million Royal yaratarak taçlandırmak istedik. Mutlak kalite arayışından doğan bir koku bu. Orijinal kokunun yeni bir versiyonu olan 1 Million Royal’e belli malzemeler eklendi ve ortaya en asil içeriklerin bir birleşimi çıktı.’ - Quentin Bisch & Christopher Raynaud
YENİDEN HAYAL EDİLMİŞ BİR
ŞİŞE
EFSANEVİ KÜLÇE GÖRKEMLİ KIRMIZISI İLE ALEV ALEV PARLIYOR
En büyük öz güven, yalınlıktan gelir. Bu görüşten doğan 1 Million’un efsanevi altın külçesinin şık ve metalik mimarisi onu özgür erkeğin başarısının bir göstergesi olarak anında tanınabilir kılıyor. Bu yıl, yeni ve görkemli bir krallığa yakışır şekilde yeniden hayal edilen bu şişeye görkemli kırmızı detaylar ekleniyor. Cüretkâr, önsezili ve korkusuz: Bir yandan kendisinden önce gelen mirasın bir yankısı olurken, diğer yandan sadece 1 Million Royal’in olabileceği biçimde cesur, yeni bir çağa doğru akına öncülük ediyor.
İHTİŞAMLI BİR KAMPANYA
JOEY BADA$$ 1 MILLION ROYAL İÇİN GERİ DÖNÜYOR
Joey Bada$$, 2010’da YouTube’da freestyle yaptığı videosundan, 2012’de çıkardığı ilk mixtape olan 1999’a kadar geçen sürede ve sonrasında eleştirel beğeni toplayarak tanınırlığa ulaştı. Rapçi, şarkıcı, oyuncu ve aynı zamanda hip-hop topluluğu Progressive Era’nın kurucu üyesi olan bu çok yönlü sanatçı, No Regrets gibi kısa filmlerde başrol aldı ve televizyon dizisi Mr. Robot’ta Leon karakterine can verdi.
O, hayatı meydan okurcasına kendi kurallarına göre yaşayan ve takipçilerini de aynı şeyi yapmaya teşvik eden korkusuz bir değişim öncüsü olarak, Paco Rabanne’ın kendini korkusuzca ifade etme kararlılığını benimseyen 1 Million Royal’in vücut bulmuş hali.
1 Million Royal’in elçisi olan Joey, Simona Kust ile beraber yeni bir kampanyada başrol alıyor. Kırmızı bir fon önünde beyazlar içinde gördüğümüz Joey, zamanın ruhunu yansıtıyor ve gösterişli bir öz güvenin ve başarının kilidini açmak için geleneklerle kısıtlanmadan yaşayan yeni bir erkeklik için verilen mücadeleye öncülük ediyor.
1 MILLION ROYAL’İN TEMELİNDE
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VAR
Paco Rabanne kendini daha kapsayıcı, daha yaratıcı ve daha sorumlu bir geleceğe adadı. 1 Million Royal bu sözün bir parçası olarak vegan ve %79 bitkisel kaynaklı içeriklerden oluşuyor.
LADY MILLION ROYAL
PACO RABANNE SUNAR:
MEYDAN OKUYAN KADININ YENİ KOKUSU
Bundan 12 yıl önce Paco Rabanne, kadınlığın göz alıcı ve boyun eğmeyen ruhunu ve nereye gitse bakışları üzerinde toplayan bir kadını yansıtması için Lady Million’u yarattı. O zamandan beri defalarca yeniden hayal edilen ve yeniden yorumlanan bu kokunun her bir versiyonunda kadın olmanın anlamı yeni bir bakışla ele alındı –sınır tanımadan.
Bu yıl bu öykü, güçlü kadınlığın şerefine sarhoş edici bir kokuyla kaldığı yerden devam ediyor. İşte karşınızda Lady Million Royal.
Öz güveninizden aldığınız güçle Lady Million krallığına, boyun eğmeyen kadınlığın hüküm sürdüğü bu diyara girin. Geleneklerle kısıtlanmadan, kendinizinki dışında kimsenin kurallarını tanımadan yaşamaya hazır olun. Baş kaldırıp tahta çıkmanızın zamanı geldi. Lady Million Royal olmanın zamanı geldi.
MEYDAN OKUYAN BİR KARIŞIM
BENLİĞİNİZDEKİ ÖZ GÜVENİN TAMAMINI ÖZGÜRLEŞTİRMEK İÇİN YARATILDI
Dünya çapında tanınmış burunlar olan Anne Flipo ve Domitille Michalon-Bertier, aşırı öz güvenli meyveli çiçeksi bir karışımla göz alıcı şehvetin zincirlerini kırmak için özgür kadınlığın manifestosu olan Lady Million Royal’i yarattı.
Gerçek benliğini özgür kılmak ve dizginsiz bir zevki cezbetmek için şimdinin ruhunu yansıtan bu kokuda, sulu nar bir ferahlık serpintisi ile baştan çıkarırken kalp notasındaki çiçek buketi, aşırı şehvetli kadınlığın bir göstergesi olarak açılıyor. Alt notada ise seni başka kimseye benzemeden, meydan okurcasına ve olduğun gibi yaşamaya davet eden gözü pek Cashmeran’ın kokusu hüküm sürüyor.
“Güçlü bir beyaz çiçek buketi ve bağımlılık yapan odunsu kokularla Lady Million’un kokusal DNA’sını korumak önemliydi. Royal’deki çiçek buketi, sarmalayıcı ve bağımlılık yapıcı bir etki oluşturması için Arap yasemini, sümbülteber ve portakal çiçeğinden oluşuyor. Kokunun ikonik odunsu yanını yeniden yorumlamak için IFF’nin Ar&Ge’sinin geliştirdiği Cashmeran adında benzersiz bir molekül kullandık. Cashmeran, Kaşmirin kadifemsi hissini anımsatıyor ve paçuli ve miskle mükemmel giden sofistike ve şehvetli yönüyle odunsu, amberimsi ve miskvari bir kokusu var.”- Anne Flipo
LADY MILLION MİRASINI
SÜRDÜRÜYORUZ
ÖZGÜR KADINLIĞIN BİR SONRAKİ
EVRİMİ
Paco Rabanne adı, kurulduğu 1966 yılından beri estetiğin ötesine geçen ve öncü ruhu canlandıran fikirlerle özdeşleşti. Özgün çiçeksi ve odunsu notalarından ilham alınarak yaratılan Lady Million Royal, bu öykünün sıradaki bölümünü oluşturuyor ve kendi tercihlerine göre yaşayan, etkileyici, coşkulu ve bütünüyle kendinden emin bir kadınlığı özgürlüğüne kavuşturmak için daha yükseğe çıkıyor.
Bugün
hâlâ bir ikon olan orijinalinin bir evrimi niteliğindeki Lady Million Royal, La
Maison’un kurallara baş kaldıran kurallarını, üzerinde görkemli kırmızı
detaylar ve içinde güçlü bir öz barındıran yeni bir şişeyle birleştirdi.
“Kadın parfümü vizyonu yıllar geçtikçe
değişti; kadınlar parfümü artık yalnızca baştan çıkarmak için kullanmıyor.
Canları öyle istediği için, güçlü ve kendinden emin hissetmek için parfüm
kullanmayı seçiyorlar. Anne ve benim Lady Million Royal’i yaratırken
düşündüğümüz, işte tam olarak buydu.” –Domitille Michalon-Bertier
YENİDEN KEŞFEDİLEN BİR ŞİŞE
İKONİK ELMASIN GÖRKEMLE BULUŞMASI
Özgürce hükmeden kadın o. İkonik tasarım detayları ve elması andıran siluetine görkemli kırmızı dokunuşu ile güncellenen Lady Million’un ruhu bu yeni şişede yeniden can buldu. Cüretkâr, korkusuz ve tam anlamıyla ihtişamlı kırmızı çiçeksi tasarımı, bu özel parfümü bir üst seviyeye taşıyor ve temsil ettiği kadınlığın birçok yönüne ayna tutuyor.
İHTİŞAMLI BİR KAMPANYA
SIMONA KUST, LADY MILLION
OLARAK GERİ DÖNÜYOR
Henüz 20 yaşındaki Simona Kust, model endüstrisinin yükselen öncülerinden biri olarak hızla artan başarısının tadını çıkarıyor. I-D, Numero, Interview ve Vogue Russia’nın sayfalarında çıkan Simona, kendine has görünümü ve korkusuzca karizmatik kimliği ile ün kazandı. Stokholm’de doğan model, çocukluğunun bir kısmını Moskova’da geçirdi, şimdiyse iş için dünyayı gezmediği zamanlarda Paris’te yaşıyor.
Simona Kust, Lady Million elçisi olarak kendi kurallarına göre yaşama ve kendini kısıtlamalar olmaksızın ifade etme anlamına gelen her şeyi özetliyor ve benimsiyor. Model, bu yıl Lady Million Royal’in yeni kampanyasında başrol alıyor ve Joey Bada$$ ile bir araya gelerek, zincirlerimizi kırıp eğlenceye katılmaya ve hayatı en göz alıcı ve müdanasız benliğimizle yaşamaya davet ediyor.
“Lady Million olmak onurların en büyüğü. Bana kendimi cesurca ve öz güvenle taşımamı öğretti. Özellikle de çekingen hissettiğim veya kimlik hırsızı sendromu yaşadığım anlarda. Ayrıca kadınlığımı da kucaklamamı öğretti. Oldum olası, kadının neredeyse mitolojik olan imajına, kurtlarla koşan kadına hayran olmuşumdur.” – Simona Kust
LADY MILLION ROYAL’İN
TEMELİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VAR
Paco Rabanne
kendini daha kapsayıcı, daha yaratıcı ve daha sorumlu bir geleceğe adadı. Lady
Million Royal bu sözün bir parçası olarak vegan ve %79 bitkisel kaynaklı
içeriklerden oluşuyor.